Sandra Lindholm

VECKAN SOM GÅTT:

Min vardag Permalink0
VECKANS MÅENDE: 

Mensvärk, mycket sammandragningar och ont i kroppen. Men det hör väl till nu? 😉

VECKANS BM-BESÖK:  

 21/8 - kontroll = Min egen barnmorska Eva var tillbaka efter sin semester så vi fick prata ikapp om de senaste veckorna med blodtryck och allt. Bebis är verkligen helt fixerad, hade 136 hjärtslag i minut(är det en lite grabb där inne eller?😉). Mitt järn- och glukosvärden låg bra. Blodtrycket låg på 135/95, så på gränsen men rätt sida. Jag har fortfarande huvudvärk men som är hanterbar.

24/8 - kolla blodtryck = 135/95 idag igen På mig. Hjärtslag på 142 idag på pyret. Huvudvärken är kvar... Hon önskade mig lycka till om det skulle ha dragit igång i helgen.

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

 Smörgåstårtan som mamma och Jennifer gjorde till hennes kalas 😊

VECKANS TRÅKIGASTE:

Att jag i onsdags spydde 2 gånger.... Det var 18 veckor sedan sist 😓😂

VECKANS LÅT:

Petter feat Molly Sanden & sami - regnet 

VECKANS BÄSTA:

Träffa släkten ❤️

VECKANS KLÄDESPLAGG:

Tjocktröjan har faktiskt använts flitigt nu, börjar bli lite kyligt ändå.

VECKANS MYSIGASTE:  

Dopet för lilla Elsa 🌸

VECKANS BOOST:

Att det kanske, kanske, kanske, var sista veckan med Bebis i magen. Den som lever får se 😉

VECKANS BILD:

 
Till top