Sandra Lindholm

Veckan som gått:

Min vardag Permalink0

VECKANS MÅENDE: 

Jag har typ en låsning som kommer till och från i rumpan/svanken/låret. Kan inte riktigt beskriva vart det känns och hur det känns. Men det låser sig iaf 😓 men måendet har varit bra! 👍🏼

VECKANS BVC-BESÖK/BEBIS UPPDATERING:  

Nu är det en gång i månaden med bvc-besök, nästa är 7 januari. Men Theodore har hittat sina händer.... och framförallt tummen. Inte så populärt hos mig. Men det är kul att han upptäcker kroppsdelar 😉

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

Hela fredagens måltider: smörgåstårta, räkmacka och tacopaj 😋

VECKANS TRÅKIGASTE:

Begravning, men tur den var otroligt fin med hennes närmsta ❤️

VECKANS LÅT:

Busungarna - Tomten jag vill ha en riktigt jul. Kommer varje gång på radion när jag sätter mig i bilen 😅

VECKANS BÄSTA:

Att komma hem till jesper efter våra två nätter borta i strängnäs. Saknar den mannen alltid alltså ❤️

VECKANS KLÄDESPLAGG:

Vårjacka trots kylan. Jag har blivit jättevarm i kroppen efter graviditeten.

VECKANS MYSIGASTE:  

Hela min familj samlad i Strängnäs i fredags ❣️

VECKANS BOOST:

Att jag inte blev sjuk eller dålig alls av att ha varit i ett hus med katt! Yey 👏🏼👏🏼

VECKANS OVISADE BILD:

 
Till top