Sandra Lindholm

Om en månad

Min vardag Permalink0
Så var det ett år sen jag opererades, shit vad tiden går läskigt fort!!!!  Det betyder också att det var 1 år sen jag slutade på linje 8 som jag tillhört i 5,5 år. Läskigt men spännande med nya utmaningar :)
 

Men men, idag är det 22 januari och det var -12 grader när jag skulle gå ut till bilen och skrapa rutorna. Inte det perfekta starten då jag var svintrött efter att ha legat vaken mellan 02-04 inatt. Fy fy fy, varför john blund? Konstiga arbetstider har jag också denna vecka då vi jobbar 10-18.30 som eftermiddagstid. Så värdelöst men det är bara gilla läget, hellre det än 14-22.30 men jag vill gå dagtid hela liiiivet, BUUU för att jag inte gör det! Får söka ett sånt jobb när det är dags för barn ;)
 
Så idag händer det inget mer än jobb alltså. Ganska självklart. Äta något, kolla bron och sen gå och lägga sig. Sjukgymnastik 07.30 imorgon, kötta!
 
puss, sandrisen
Till top