Sandra Lindholm

Bästishäng ❤️

Min vardag Permalink0
Igår var en himla fin och bra dag. Åkte redan 11 från södertälje mot Strängnäs För en heldag med Bella 😍 jag åkte och hämtade henne och sen styrde vi kosan mot stan för en lunch. Det blev en nachotallrik på Georges, mums! 😊 sen handlade vi middag för kvällen och åkte hem till henne. Men varmt blev det så vi tog på oss badkläder och åkte ut till vårt landställe lilla rullinge och tog ett dopp. Mitt första för iår och det var så svalkande och skönt 🙌🏼
 
 
Bella tyckte att det var lika skönt och svalkande så vi åkte hem till henne igen efter en stund 😉 Då spelade kortspelet skipbo med VM-fotboll på tvn. Det var ett kul spel trots att jag förlorade 😂 Sen påbörjade vi maten, det blev tapas för kvällen och fy satan vad vi njöt av det!!!
 
 
Till maten kollade vi sen på film; crazy stupid love, tror jag den hette. Rolig och bra film 😊 Myste med hundarna, försökte känna sparkar från pyret och pratade på.
 
 
Vid 22-tiden rörde jag mig hemåt för då var jag trött och somnade faktiskt väldigt fort efter att ha gjort mig iordning 🙈
Men en helt underbar dag med min bästa vän ❤️
 
puss, sandrisen
Till top