Sandra Lindholm

Bröllop 🌸

Min vardag Permalink0
I lördags fick jag äran att sätta upp Malin Hiltunens hår på hennes bröllopsdag. WOW vilken ära liksom och jag är lika nervös varje gång jag ska göra något på någon som personska vara nöjd med. Hon var hemma hos mig i mars Och vi testade lika olika, men hon hittade en ny frisyr längs med vägens gång så det var första gången jag gjorde den. Men det gick bra, Malin verkade nöjd och det kändes bra i min mage när jag var klar 🙏🏼 Tog ingen bild själv så jag har lånat från hennes instagram för att visa er 😊
Fick som tack barnkläder, örhängen, god dryck och choklad. För mycket då jag bara Tycker det är kul att hjälpa till. Men tack tack tack 🙏🏼❤️
 
 
Sen kom även Pernilla förbi innan som skulle på Malins bröllop och fick håret fixat! Det blev också riktigt bra tycker jag 😃
 
 
Puss, sandrisen
Till top