Sandra Lindholm

Läsning!

Min vardag Permalink0
Sitter i skrivandes stund på s:t Eriks ögonsjukhus/klinik(inte helt säker på namnet😂) för jag har kört upp mamma hit som ska kolla ögonen. Så jag sitter här och har precis startat att lösa boken: föda utan rädsla,  skriven av Susanna Heli. Hunnit igenom 40 sidor redan och gråtit en gång. Inte för att jag blir orolig eller så, men jag är så exalterad över upplevelsen jag och Jesper ska få uppleva tillsammans. Är inte alls nervös eller rädd utan jag hoppas att jag kommer vara den bästa jag när det väl är dags, oCh jag tror och vet att Jesper kommer vara det bästa stödet ❤️ När jag har läst klart den här boken, så ska jag faktiskt försöka tvinga honom att läsa en del, då en viss del i boken riktar sig till båda föderskan och partnern 😊
 
Det är alltså vad min dag kommer bestå av eftersom det sker mitt på dagen det här besöket och i några timmar 😉 missar en solig dag, men vad gör det när jag får hänga med mamma en stund 🤷🏼‍♀️😏
 
puss, sandrisen
Till top