Sandra Lindholm

Nattankar

Min vardag Permalink0
Nu var det längesen jag låg vaken mitt i natten i timmar. Varför just nu, idag? Jag somnade fort när jag väl somnade, vilket måste betyda att jag var trött?!! Det är dock riktigt varmt i rummet, 28.2 grader ser jag på klockan. Fyfan för denna groteska värme. Fläkten är på, Jesper sussar sött bredvid och hundarna sover på golvet. Snälla John blund, låt mig sova. Jag behöver sömnen mer än någonsin nu! 
 
Det var ett tag sen jag tog powernaps på dagen faktiskt, men nu måste jag ta två stycken för att klara mig till natten. Kan det vara för att jag är lite mer aktiv nu med hundarna. Är ute 4 gånger om dagen med dem för rastning, 1 liten promenad, 2 mellan och 1 lite längre. Så himla skönt att vara ute, mindre skönt för foglossningen. Har så ont 😢😢 och bebis är mindre aktiv, det måste bero på att jag är mer skriv och vaggar hen till sömns. Ska fråga barnmorskan idag när jag ska dit om det stämmer eller om jag bör vara orolig. Jag tror inte jag behöver det dock 😊 Och förresten, bebis måste ha sjunkit. Känns som jag har en vattenmelon mellan benen och att någon ligger på min kissblåsa hela tiden! 😂
 
jaja, nu ska jag fortsätta lösa sudoku så jag blir trött...
puss, sandrisen
Till top