Sandra Lindholm

2018-06-19

Min vardag Permalink0
Sista tisdagen på jobbet. Och som Jesper sa imorse: "Nu har du bara två mornar kvar att gå upp". Förstår inte hur han kan vara så peppande när han vet att jag kan ligga kvar i sängen varenda dag och han ska jobba lite till innan semester. Men iof så är han ju bäst ;)
 
Idag testade jag något nytt på morgonen. Fruktsallad istället för antingen gröt eller yoghurt. Har ju blivit så illamående på mornarna efter frukost, så jag tänkte att det var värt en chans. Det är mycket bättre, men jag mår fortfarande illa. Inte så illa att jag måste sitta med en påse beredd som igår. Hm, konstigt det här. Hur kan det vara så egentligen?

 
Det var fotboll för hela slanten igår efter jobbet. och WOW, Sverige vann med 1-0 igår!!!!!!!!!!!!!! Det blir en lugn dag idag också, säkert med mer fotboll ;)
 
puss, sandrisen
Till top