Sandra Lindholm

Ny dag nya möjligheter

Min vardag Permalink0
Sista onsdagen på jobbet. Det är alltså 1 dag kvar!!!!!!! Tycker det är så sjukt, haha. Och dessutom jobbar jag bara halv dag idag då jag har lite ärenden, så den här dagen kommer nog gå väldigt fort. Ska åka och handla efter, det sista till midsommar :)
 

 
Pyret har upptäckt en annan känslig del i mig. Det är inte längre bara sparkar på kissblåsan som gäller, nej, nu har hen hittat revbenen också. Och det verkar ju tydligen väldigt mysigt att sparka på, men absolut inte det skönaste för en själv ;) Men jag tror också pyret vill pika eller rättare sagt peppa mig ibland med det. Som gravid är man lite känslig och igår var en jobbig dag så jag grät en hel del och var ledsen. När det var som värst igår, så får jag världens spark upp mot revbenen så att jag skrek till. Det kändes lite såhär "kom igen mamma, det här klarar du. Var inte ledsen". Kanske konstigt att jag kände så? Jag lugnade dock ner mig, fast mest tack vare Jesper <3
Nya tag idag alltså!!
 
puss, sandrisen
Till top