Sandra Lindholm

11 dagar sedan sist

Min vardag Permalink0
Oj, så dålig jag är på att uppdatera just nu. Fy på mig, det är ändå några enstaka som tittar in här för att se om något händer. Förlåt! Jag har sagt att jag ska bli bättre men det sker ju ingen förändring. Det finns några anledningar, dels att jag har så jääääävla mycket på jobbet och jag är såååå jävla trött hemma att jag glömmer bort.
 
Men jag vill bli bättre igen för det är så kul att skriva av sig ju :)  Så vi kör 35627 gången gillt då? haha.

Vad gör jag om dagarna då? Jo, jag jobbar, sjukgymnastikar, äter och sover. och myser och pussas med Jesper såklart. Men just nu är det är spår som bara tuggar på. Jag hoppas det kan lugna ner sig snart(jag vet att det gör det, projektet är slut snart) och så jag kan komma igång med träning och lite ork igen. Har inte varit på gröndal på en evighet och det är fyskam. Nästa vecka jobbar jag 12-20.30 och sedan går vi på 14-22.30 igen. Så då kommer väl lite rutiner tillbaka. Jag hoppas det iaf även fast jag inte vill jobba skift efter 1 år utan, hehe. Men men, bara le och se glad ut ;)
 
Puss, sandrisen
Till top