Sandra Lindholm

Lillelördag....

Min vardag Permalink0
Du är så välkommen! Inatt har jag sovit som en prinsessa. Vaknade kissnödig vid 1, och jättehungrig. Men efter toabesöket så lyckades jag somna om och vaknade sen vid 5 kissnödig. Bara att vakna 2 gånger under en natt för att jag är kissnödig, det är underbart! Då är jag utvilad och hel dagen efter ;) Sen när jag vaknade vid 5 var det ingen ide att somna om, så jag smaskade i mig en banan så att jag inte skulle spy för att jag var så hungrig. Det gäller att äta med jämna mellanrum nu så att olyckor inte sker :)
 
Men nu börjar jag bli människa igen, jag spyr inte(någon gång ibland kan det triggas) och jag mår inte illa konstant. Det är så himla underbart :D Dock så börjar jag få ont i kroppen. Känns som att det är foglossning(jag har läst om det) som smyger sig på, så tråkigt. Men jag kanske är en av dem som kommer få problem. Hoppas inte, håll tummarna för mig :D
 
Hoppas ni får en fin onsdag, snart är det helg <3
puss, sandrisen
Till top