Sandra Lindholm

Djungel

Min vardag Permalink0
Hej kompisar!
 
Idag vaknade jag upp tidigt, men både utan illamående och huvudvärk så det gick alldeles förträffligt bra att gå upp ur sängen med en bra känsla. Det betydde också att jag kunde styra skutan på det målet jag hade för dagen. Big baby i kungenskurva. Varför? Jo, vi hade ju egentligen planerat att köpa kusinens vagn, men en del till sittdelen var trasig. Att köpa en ny sittdel skulle i princip kosta lika mycket att köpa en helt ny vagn och då kände vi att vi går för det istället. Därför blev det lite bråttom då det är beställningsvara och jag vet att det inte tillverkas under sommaren. Så jag tog bilen för att känna och klämma lite på vagnar. Fick hjälp och blev klokare i hur man ska tänka när man väljer däck osv.
 Emmaljunga Super Viking kommer det bli som vagn. Men jag och Jesper, eller jag måste rådfråga Jesper vad han tycker om hjulen. Jag är lite kluven i hur vi ska göra och vad jag tycker.... Färg blev jag också lite osäker på, valet står mellan mörkgrå och svart. Men det lutar mer åt svart. Barnvagnsdjungeln är inte att leka med alltså ;)
 På fredag ska vi beställa iaf, så då måste ett beslut vara taget :)
 
puss, sandrisen
Till top