Sandra Lindholm

Tiden springer förbi

Min vardag Permalink0
5 veckor jobb kvar. 3 veckor FM och 2 veckor EM. 6 juni går bort som ledig dag då vi jobbar övertid. Alltså det är inte alls länge kvar tills jag går på semester och sen väldigt lång ledighet. Har inte alls förstått vad som hänt, eller kommer hända. Lilla jag ska bli mamma, Jesper ska bli pappa till vårt barn(men det har jag längtat efter), jag ska sätta någon annan i första hand i alla lägen, wow vilket ansvar. Men jag tror att jag är redo, eller blir man det någon gång. Jag känner mig iaf trygg i mig själv, jag känner mig trygg med Jesper, vi kommer bli världens bästa föräldrar. Det ska jag sträva efter iaf :)
 
tisdag idag. Jobb 6-14.30, sen ska jag på föreningsstämma med bostadsrättsföreningen. Hehe, jag går bara dit för att dem bjuder på smörgåstårta, men det säger vi inte högt. Det vet bara Jesper och ni nu ;) Dock slår ingen mormors smörgåstårta, men någon måste jag komma på andraplats? haha. Så det är det som sker idag.
Jag mår faktiskt lite illa såhär efter frukosten på morgonkvisten, men det lägger sig nog.
 
Ha en fin dag!
puss, sandrisen
Till top