Sandra Lindholm

Torsdag 29 november

Min vardag Permalink0
Idag skulle vi egentligen ha umgåtts med Pernilla och Malve, men eftersom det skulle bli storm och snö enligt tv4nyheterna så ställde vi in då jag kände att ingen av oss skulle ut på vägarna. Malve med gips och lilla Theodore. Men vi bokade en ny dejt på måndag istället 😍
 
Istället Ringde min far 10.45 och frågade om han fick komma på sin lunch 11.45 och självklart fick han det. Så mysigt att han bara jobbar ett stenkast från oss och kommer och äter sin lunch här lite då och då(mysigt med min mamma också 😉). Och som han kan som morfar. Han fixade fram första leendet för Theodore och idag fick han fram första ljudliga skrattet. Alltså mitt hjärta smälte. Jag hade ju självklart inte kameran upp och filmade när han skrattade som mest, men jag fick till en liten snutt med det 🙏🏼🙏🏼
 
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Jesper är iväg hos Martin/gudfadern och klipper sig och jag bakade ihop lite chokladbollar tills han kommer hem 😊 för idag, då börjar handbolls-EM!! 👏🏼👏🏼👏🏼 Så imorgon blir det att heja fram Sverige! 😃🇸🇪
 
Puss, sandrisen
Till top