Sandra Lindholm

Veckan som gått:

Min vardag Permalink0

VECKANS MÅENDE: 

Lycklig och glad! Haft några infall av foglossning men för det mesta mår kroppen bra 😃

VECKANS BVC-BESÖK/BEBIS UPPDATERING:  

Inget bvc-besök. Men shit vad han är vaken om dagarna, och så har han kommit in i någon fas där han vill vara hos någon hels tiden. Mysigt och det är bara gilla läget att det inte blir mycket gjort på dagarna 😂 7 veckor nu, stora killen ❤️

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

Tacoooos!!!

VECKANS TRÅKIGASTE:

Får sägs foglossningen på den 🤔

VECKANS LÅT:

Sweet but psyco

VECKANS BÄSTA:

AttKiåkteuridol 😂

VECKANS KLÄDESPLAGG:

Myskläder

VECKANS MYSIGASTE:  

Att Jennifer spontant kom och sov över 😍 

VECKANS BOOST:

Att jag känner mig hyfsat stark när jag är ute och går.(trots att jag får ont i fötter och benihinnor)

VECKANS BILD:

 
Till top