Sandra Lindholm

Veckan som gått:

Min vardag Permalink0

VECKANS MÅENDE: 

Bara bra tack, kroppen har känts ganska hel och ren faktiskt 😉 

VECKANS BVC-BESÖK/BEBIS UPPDATERING:  

Hade hoppats och önskat att han gått upp över 4kg, men det landade på 3,9kg. Attans men nästa gång 😅 Nu är han även 55 cm lång. Lång och spinkig kille alltså. chriStina på bvc sa att vi inte behövde oroa oss då det finns mjölk i mina tuttar, han skriker aldrig och är allmänt nöjd, han kissar och bajsar så mycket och han äter med 2-3 timmars mellanrum. Vi får lita på det 🙈😊

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

Foccacia mest kycking och feta ost smak 😃

VECKANS TRÅKIGASTE:

Att jag måste fixa bilen 😓

VECKANS LÅT:

Haj låten 😂

VECKANS BÄSTA:

Att jag och min familj har två kärleksfulla hus att kalla hem.

VECKANS KLÄDESPLAGG:

Mina nya amningskläder!

VECKANS MYSIGASTE:  

Komma hem till Jesper efter en natt borta 🙈❤️

VECKANS BOOST:

Att Theodore har börjat le 😭😍

VECKANS BILD:

 
Till top