Sandra Lindholm

Vilken natt!

Min vardag Permalink0
Alltså wow!!! Vi hade en riktig tröttmössa till prins inatt. Mellan 22-04.30 Har han sovit. Vid 01.30 gnällde han men jag stoppade tillbaka in nappen och han blev knäpptyst och fortsatte sova och är Han hungrig brukar han spotta ur namnen och skrika 😂 så jag passade på att gå på toa. Annars har jag sovit mellan 23 och 04.30. när han vaknade var det dags för mat och sen somnade vi om till 07 då det var dags för mat igen och sen somnade vi om tillsammans på mitt bröst. 10 var det dags för mat igen och sen klev vi upp. SÅ SKÖNT!  Jag brukar ju vara pigg då han sover ganska bra om nätterna men nu var jag verkligen utvilad. Tack min mini-älskling ❤️
 
”Tummen upp för att ha kaninen på bröstet så som mamma har mig på bröstet”
puss, sandrisen 
Till top