Sandra Lindholm

MammaMage

Min vardag Permalink0
Hej allihopa!
 
Äntligen fredag för er som jobbar, skönt med ledighet över helgen 😘 Själv har jag inte kommit in i dagarna än. Jesper är ju fortfarande hemma och har en vecka till så det är ju helg för oas hela tiden 🙈
 
För en stund sen kom vi in från en promenad. Eller som jag skulle vilja säga det ”rasta-Sandra-i-pensionärs-tempo”. Det är 3:dje promenaden vi är ute på 9 dagar a la 30 minuter, men jag vågar ju knappt gå ut för att jag får sån foglossningsproblem efteråt. Första promenaden var tung och jag hade fruktansvärt ont efteråt, andra promenad var lite mindre tung och hade lite mindre foglossning. Denna promenad kändes betydligt lättare, så jag hoppas foglossningen blir det också 😉 Så skönt att det blåste ute, jag svettas ut all min vätska jag samlat på mig. Vaknar om nätterna helt blöt också 😂
 
 
Har precis testat denna app: MammaMage. Andningsövningar och stärka upp magen. Man måste gå igenom olika nivåer ett antal gånger för att få nya övningar. Verkar super så det ska jag ta tag i nu 👏🏼😃
 
puss, sandrisen
Till top