Sandra Lindholm

Tappat bort...

Min vardag Permalink1
dagarna helt och hållet. Det är lördag idag, men det hade jag ingen aning om när jag vaknade. Trodde det var fredag igen 😂 Jesper har varit hemma 1 vecka och har hela 2 veckor kvar, sån lyx 🙏🏼 Älskar att ha honom hemma, och nu är det ju ännu mer älskvärt då vi mest myser hela dagarna. ❤️
 
bebisbubblan är mysig, och vi är ändå rätt så pigga får jag säga. Inatt var en bra natt. Istället för 1 matpass på 2-3 timmar då han somnar vid bröstet men vaknar när jag lägger ner honom i babynestet och vill ha mer mat. Så var det 3 pass på 15-25 minuter och han somna direkt när jag la iväg honom 👏🏼 Det gjorde mig piggare iaf 🙈 kan ha varit för att vi spände fast bedsidecriben i vår säng och tog ner ena sidan så jag behöver knappt lyfta honom 👏🏼 
 
Jag är så lycklig 😭😍❤️
Puss, sandrisen 
#1 - - Malin Hellsèn :

Oj. Va länge han är hemma? Eller har han tagit semester? 👏😀

Till top