Sandra Lindholm

VECKAN SOM GÅTT:

Min vardag Permalink0
VECKANS MÅENDE: 

Jag har ju vetat vad som komma skulle. Trots det var jag inte nervös, fortfarande taggad och hemlighetsfull. Vi berättade endast för våra familjer samma dag som vi åkte in. Men ja, från torsdagnatt hade jag värkar från helvetet, men när bebis kom ut så mådde jag superbra ❤️

VECKANS BM-BESÖK:  

3/9 - Igångsättningsmöte nummer 3 = ingen protein/äggvita i urinen, blodtryck 145/110, BM kunde inte känna tappen som låg för långt bak men hon kände bebisens huvud Iaf 😂 sen fick jag träffa läkaren och in kommer han(!!!!!!!) som vi hade första igångsättningsmötet med. Jag ville slänga mig i armarna på honom för jag var så lycklig av att se honom! Det första han frågar mig är: ”hur mår du?” Så vi pratade om min huvudvärk och om hur mina senaste 4 veckor varit sen vi träffades sist. Han ville öka dosen från 6 till 9 tabletter, men det skulle inte vara hållbart i längden utan bara till igångsättningen. Slutsatsen blev och jag citerar: ”jag tycker inte vi ska dra ut på det här mer. Vi sätter igång dig redan den här veckan” sagt och gjort så fick vi en tid på Jespers födelsedag 🙈

5/9 - Bm oxbackskliniken = fick lyckönskningar och kollade sista 😊

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

Förlossningsbrickan, mums!!!

VECKANS TRÅKIGASTE:

Att ”ljuga”/inte berätta vad som skulle ske 😉 

VECKANS LÅT:

Der får bli markoolio - sommar och sol som lillkillen tittade ut till 😂😍

VECKANS BÄSTA:

Att vårt mirakel är hos oss och vi alla mår bra!

VECKANS KLÄDESPLAGG:

Nättrosorna på sjukhuset 😂

VECKANS MYSIGASTE:  

Bebisbubbla ❤️

VECKANS BOOST:

Det var ju självklart vetskapen om att vi skulle bli föräldrar inom jätte snar framtid 😭😍

VECKANS BILD:

 
Till top