Sandra Lindholm

Halelujah đŸ™đŸŒ

Min vardag Permalink0
AlltsĂ„Ă„Ă„ ja ja ja, vad jag Ă€r utvilad idag! Theodore somnade efger 19 men vaknade nĂ€r vi la oss vid 21.30 och fick dĂ„ mat. Sen sov han till 03.30 đŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒđŸ™ŒđŸŒ Och sen sov han vidare till 7 efter lite mer mat! SĂ„ skönt, Ă€ntligen gĂ„r det Ă„t rĂ€tt hĂ„ll igen 😍
 
Men sen tog han en powernap och sov nĂ€r vi egentligen behövde Ă„ka till min trĂ€ning. Tog emot i hjĂ€rtat att jag skulle behöva vĂ€cka honom dĂ„ han fortfarande lĂ„g i pyjamas ocksĂ„ 🙈 men han vaknade sjĂ€lv nĂ€r jag flyttade pĂ„ hans kanin sĂ„ vi bytte blöja och han fick en ny blöja. Sen ska jag klĂ€ pĂ„ honom ytterklĂ€der och dĂ„ bajsar han đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž Haha. Tur att jag alltid Ă€r i god tid, sĂ„ jag hade mycket marginal Ă€ndĂ„ 😉 ivĂ€g kom vi och jag fick trĂ€na pĂ„ jobbet igen pĂ„ ”stark mamma”-passet, och satan vad tungt det var. Har ju missat tvĂ„ veckor irad pga sjukdom. Men jag rĂ€knar med trĂ€ningsvĂ€rk 😅
 
 
Vi har haft hans mormor pĂ„ besök en stund och jag kunde duscha i lugn och ro. Sen har vi busat pĂ„ lekmattan men han sover just nu(bilden) sĂ„ jag tittar pĂ„ lite serier jag följer och vloggar.  Halva veckan gjord och jag hoppas den har varit bra för er 😘
 
puss, sandrisen
Till top