Sandra Lindholm

Torsdag 21 februari! ❄️

Min vardag Permalink0
Nej nej nej!!!! Nu har Theodore blivit förkyld igen, snorig och hostan är värst av det 😔 Det sköna är att han sov ett 6-timmars pass igen annan han vaknade två gånger av hosta så både jag och jesper vaknade 😥 Stackars liten ❤️
 
 
Igår skojade jag om att jag skulle gå ut innan frukost på en promenad. Varför jag skojade var för att jag brukar vakna hungrig när jag ammat och jag behöver frukost för att överleva. Men det blev så ändå 😂 Vi låg och myste i sängen till farmen och nyhetsmorgon och när han blev trött igen så ville jag att han skulle sova i vagnen för att få frisk  luft så det blev ingen frukost. Så vi gick ut i 50 minuter, men han var vaken sista hälften 😅 
 
 
Sen kom morfar/pappa Ola över på sin lunch och då började VM I skidor på riktigt. Så vi har lekt i gymmet, tränat på att sitta och stå, ätit och busat 😃 nu är han inne på sin andra powernap.
 
 
Blir en myskväll för familjen då jag och lillen ska åka till Strängnäs imorgon för att mysa med mostrar och mormor&morfar men även gratta alla födelsedagsbarn som kommer i veckan. (22:e Evelina, 25:e Morbror, 26:e Mamma, 28:e jag)(plus två till den 23:e och 24:e I släkten😂) Så då sover vi över där också 😃
 
puss, sandrisen
Till top