Sandra Lindholm

mardröm

Min vardag Permalink0
Här ligger jag vaken och vill inte alls somna om. Ni vet när man vill vakna ur en dröm, gör det och inte vill somna igen för drömmen ska återuppta. Mina drömmar återupptar ganska ofta, och jag är ganska duktig på att komma ihåg dem. Den här drömmen vill jag inte alls komma ihåg eller återuppta, och jag känner mig tom och ledsen även fast jag vet att den inte är sann och den inte ens kändes verklig.
 Vill inte väcka Theodore men skulle vilja ha upp honom på mitt bröst. För att känna trygghet och kärlek. Vill inte skriva ut vad jag drömde, för jag vill inte komma ihåg när jag ser tillbaka. Men ni kan ju tänka er när jag söker tröst hos den lilla vad det handlar om....
 
I hopp om att få ur sig denna dröm genom skrivandet här, att den stannar här och inte återupptas. Så ska jag väl snart återuppta sovandet. Jag ska först spela lite candy crush för att tänka på annat. Så önskar jag att jag drömmer en fin dröm nästa, så att drömmen kan gottgöras liksom. Sen håller jag tummarna för att Theodore kickar fas 4 snart och sover lite mera om nätterna, det vore fint 😊
 
puss, sandrisen
Till top