Sandra Lindholm

överraskad

Min vardag Permalink0
Det har skett ett under!!! Igår stannade jag hemma för att foten inte kändes bra alls. Men idag, jag kan gå normalt!!! WOW!! Jag har ju lite ont fortfarande men jag vågar bära Theodore och jag klarar trappan utan att hålla i mig. Min tejpning med kinoseitejp gav nog effekt, klarade mig utan både svullnad och färg på foten 😅  jag har två blåmärken stora som en 5-krona på samma ställe på låren, men annars känner jag bara av i magen. Under revbenen, där måste någon av grejerna jag höll i smällt i för där gör det ont. 
 
Jag är iaf lycklig att jag kan gå och att det inte verkade bli allvarligare än när jag i panik låg på backen. Theodore var ju inte i mina armar, både spegeln och min glasögon höll och jag kan nu stå några dagar senare. Sen att jag kanske skämt ut mg för grannskapet om någon stod i fönstret och såg, men äsch, jag bjuder väl på den 😂
 
ny vecka imorgon och Jesper börjar jobba, trååååkigt 😓
puss, sandrisen
Till top