Sandra Lindholm

Vilken dag....

Min vardag Permalink1
Dagen startade med att jag och Theodore sov enda till 10, med uppvak för mat såklart. Medan vi har legat gott i sängen så var Jesper uppe tidigt och han tillochmed och gymma innan vi klev ur sängen 🙈 När jag vaknade så kände jag mig hängig. Inte som i sjuk utan som i nere, utan anledning. Det var bara en sån dag!😣
 
Sen kom det som bara gjorde dagen ännu värre. Jag var ute och flyttade bilarna för att min bil skulle stå under tak för att den ska användas imorgon. När jag sen skulle hämta isofixen till babyskyddet i Jespers bil så fick jag med mig allt och började traska. Halvvägs blev jag osäker på om jag låste så jag vände mig om och tröck på låsningen. Då viker sig mitt knä, jag trampar snett så in åt helvete, halkar och faller handlöst ner framåt. isofixen och spegeln som jag håller i landar jag med bröstet på och slår därför inte i huvudet. Där ligger jag och vill bara gå under av smärta utan mobil, så det är bara plocka ihop grejerna och ställa sig upp och ta sig in. Och innanför dörren kommer jag gråtandes som aldrig förr av rädsla och smärta och Jesper blir ju såklart förskräckt om vad som hänt...  tillslut lugnar han mig och jag får byta kläder och lägga mig i högläge. Det viktigaste var att jag hade tur som Inte höll i T, och spegeln som jag höll i gick Inte sönder så jag inte får mer otur...
 
 
Så ja, vi får se om jag kommer iväg imorgon Till Strängnäs. Ser inte ut så i dagsläget då jag nu är tejpad för smärtan och foten, bajs!!!
 
puss, sandrisen
#1 - - Malin :

Nämen. Oj. Jobbigt. Inte knät 😥
Krya krya ❤

Svar: Knät klarade sig ändå ganska bea 🙏🏼🙏🏼 Det var värst med foten, men nu är jag på banan igen med lite skrubbsår och blåmärken 😂❤️
Sandra Lindholm

Till top