Sandra Lindholm

beroendeframkallande

Min vardag Permalink2
vart tog min morgon vägen? Den bara försvann, poff! Gick ju upp och tvättade vid 7, somnade om tills tvätten var klar. La in en ny och somnade om igen, efter att den tredje tvätten var påsatt gick det inte att somna om och jag satte mig lika förälskad och kollade på vampire diaries, hehe. Så det var väl det som tog min tid. Jag fick iaf allt tvättat och en städad lägenhet har jag nu. Men hann inte stoppa in kläderna och ta bort alla grejer för att jag var fastklistrad framför tv. Det är inte bra att nettan har introducerat mig för denna serie. Det är det enda jag tänker på. Som nu, jag vill bara hem och se ett till avsnitt, och ett till och ett till! BAAAH!
 
Förövrigt så gick jobbdagen fram till lunch fort, men nu, nu går det skit-sakta.  bara väntar på att få gå och fika, sen jobba lite till och sen komma hem. ja, för att kolla på tv. Nej, nej , nej usch. hur låter jag. redan beroende. SHIT! Mn det är verkligen apbra, och då menar jagapbraaaaaa!!!!!!!
#1 - - Jessika:

absolut babe ;)

#2 - - Anna:

vem är favoriten damon lr stefan?

Till top