Sandra Lindholm

😴😴😴😴

Min vardag Permalink0
Jahapp, då har vi en sån natt igen då. Har legat vaken sen klockan 2...... Det hela började med att jag vaknade för att jag var kissnödig, men vågade inte kliva ur sängen för det lät som att någon var utanför. Efter att ha blivit mer kissnödig och samlat till mig lite mod tog jag med en krycka och gick mot dörren. Ingen var utanför och till toan kom jag, men nedervåningen fick fan vara 😂 Ville inte väcka Jesper heller för han sussar så sött här 🙈 Men somna om kunde jag inte göra då jag var väldigt uppe i varv, inte så konstigt 🙄 Har därför kollat på lite vloggar, ska nu spela lite candy crush och sen lösa lite sudoku för att försöka bli trött. För det är jag verkligen inte nu.... 
 På tal om något helt annat. Det är först natten på väldigt väldigt länge som vi inte har någon fläkt igång alls. Det är 23.8 grader i sovrummet och faktiskt väldigt behagligt med bara ett fönster öppet. ÄNTLIGEN!!!!
 
Klockan ringer om 4 timmar då jag ska tillbaka till sjukhuset för att kontrollera blodtrycket. Det var lite högt igår som ni kommer få läsa om i veckans-inlägg. Tur jag kan sova om dagarna 😉
 
puss, sandrisen 
Till top