Sandra Lindholm

Veckans:

Min vardag Permalink0

VECKANS MÅENDE: 

 Haft väldigt mycket foglossning om kvällarna veckan som gått, men annars har jag mått väldigt bra. Så skönt att vara ledig! 😍

VECKANS JOBB:  

Jag kanske ska byta ut denna till något annat nu när jag inte jobbar... 😉 Något förslag? Typ veckans överraskning eller veckans BM-besök(barnmorskebesök, dock sker det varannan vecka, hm)

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

Kycklingen fylld med halloumi i lördags! 😋 

VECKANS TRÅKIGASTE:

 Det har inte hänt något tråkigt tror jag, skönt 🙌🏼

VECKANS LÅT:

what makes you besutiful - one direction 

VECKANS BÄSTA:

Att bebis hade perfekta hjärtslag ❤️ 

VECKANS KLÄDESPLAGG:

En kort klänning som jag myser runt i hemma 🙈 

VECKANS MYSIGASTE:  

Att Jesper rakat av sig skägget, så pussarna och gos blir ännu mysigare!!💋

VECKANS BOOST:

Att spegelskåpen har kommit upp och badrummen nu är helt färdiga!!! 

VECKANS BILD:

 
Till top