Sandra Lindholm

VECKAN SOM GÅTT:

Min vardag Permalink0

VECKANS MÅENDE: 

Ursäkta men jag har nageltrång och det är verkligen fruktansvärt. Jag har ont utan att ens ha några skor eller strumpor på 😂😂 Men jag håller mig frisk 😃 

VECKANS BEBIS-UPPDATERING:  

Han väger nu 6010gram, är 63 cm lång och har huvudomfång på 42,5 cm. Växer på sig och följer sin kurva perfekt. Nu har han ju hunnit blivit 4 månader, och med det innebär det att Dem får börja smaka saker. Så amningen är fortfarande huvudfödan, men nu får han smaka ”mat”(såser, flytande!!) från våra fingrar och så har vi köpt en smaknapp där Vi stoppar i frukt t.ex som han kan suga på. Spännande 😍

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

Fruktsalladerna har levererat i veckorna! 🙏🏼 

VECKANS TRÅKIGASTE:

 mardrömmen jag drömde i början av förra veckan....

VECKANS LÅT:

 Molly Sanden - Sand

VECKANS BÄSTA:

 Älskar ju när min stora familj är samlad!🙏🏼😍 dock saknades Jesper ❤️

VECKANS KLÄDESPLAGG:

 färjestadamössan!

VECKANS MYSIGASTE:  

 Besöket hos Jennie och gänget! ❤️

VECKANS BOOST:

 Att Theodore äntligen sov mer än 4,5 timme i sträck på natten igen så att den här mamman också fick den sömnen 👏🏼

VECKANS OVISADE BILD:

 

VECKANS ORD/CITAT: 

8-årig kille på Ikea som såg en man med endast en arm: ”Mamma såg du, han hade tappat en arm” 🙈 barn alltså 😂

Till top