Sandra Lindholm

VECKAN SOM GÅTT:

Min vardag Permalink0

VECKANS MÅENDE: 

 Tröttheten har slagit mig till och från men ändå inte för mycket. Theodore måste vara inne i fas4 för han vaknar fler gånger än tidigare, ibland uppemot 5-6 gånger om han är riktigt ”jävlig”. Mot sina annars 2 uppvak. Hoppas han kliver ur det där snart och återgår, så den här mamman får liiiite mer sammanhängande sömn 😅 Ska ju inte säga att jag går på knäna men powernaps på timmar har behövts i veckan 😂

VECKANS BEBIS-UPPDATERING:  

 Han var en dag bajsfri vilket gjorde oss oroliga då han bajsar minst 2 gånger varje dag. Vi vet att det kan gå några dagar innan bebisar bajsar som ammar, men ändå. Det kom igång och tji fick vi, bajsade så mycket så det inte fick plats i blöjan liksom.😂

VECKANS GODASTE MÅLTID:  

 Oxfile och potatisgratängen har ätits typ halva veckan ju, men det var lika gott varje gång 😍 men jag vill också säga tacosen igår! Det måste jag ju eftersom det är min favoriträtt 😍

VECKANS TRÅKIGASTE:

 Att det var Jespers sista lediga dagar och han börjar jobba idag igen 😓

VECKANS LÅT:

 Lolloe och Bernie 😂 Lollolololloloooooo

VECKANS BÄSTA:

Träffa bellabus! ❤️ En av mina bästa vänner och hon ger mig sån energi! 

VECKANS KLÄDESPLAGG:

 Nerspydde kläder, tack tvättmaskinen!!

VECKANS MYSIGASTE:  

 När familjen Lövgren/Björk var på besök hos oss i Södertälje 👨‍👩‍👧‍👧

VECKANS BOOST:

 Att planeringwn av dopet är i fullgång och jag har koll på när jag ska göra vad 😃

VECKANS OVISADE BILD:

vi har hittat en ny favoritplats att sova på om dagarna, amningskudden! 😃

VECKANS ORD/CITAT: 

Ho ho ho, finns det några barn här inne?” - Sigrid 2 år

Till top