Sandra Lindholm

Vilken trevlig dag ✨

Min vardag Permalink0
Dagen startade för mig med lite ”egentid”. Jag åkte till Ica maxi för att panta och handla för veckan. Medan jag gjorde det så tog Jesper & Theodore en promenad med familjen Åström. 😊 När jag rullade in på området så stod alla utanför våran dörr så dem följde med in en stund. Mys och lek med lillen och småbrudarna spelade med sångboken och åt glass. Trevligt trevligt ❤️
 
Sen lyckades jag sova I soffan i 1,5 timme med Theodore. Lyxigt och så välbehövligt ibland 🙈😍 när vi vaknat till liv så skulle Theodore få smak sin först smakportion. Det blev några små skedar(typ en hel barnmatsked sammanlagt) av gröt och han verkade gilla det. Började sprattla med benen och tungan gick hejvilt! 👏🏼 Efter fick han lite katrinplommonpure för att magen ska hänga med och det verkade han också gilla. Stora killen ❤️ Så nu ska vi öka gradvis när vi ser att magen och bajsa det fortsätter lika bra 😊
 
Nu har jag landat i soffan efter att ha pinat mig igenom en rengöring med alsolsprit av mitt nageltrång på stortån. invänta Sverige i handboll och äta lite kvällssnack i form av vindruvor och melon 🍇🍉
 
 
Puss, sandrisen 
Till top