Sandra Lindholm

Onsdag 22 maj 🌾

Min vardag Permalink0
Dagen startade med trĂ€ning pĂ„ jobbet med korpen, stark mamma 😃 Förra veckan var jag sjuk sĂ„ jag var riktigt peppad idag och jÀÀÀÀÀvlar vad tungt det var! Haha, det blir bara tyngre och tyngre varje vecka. Ni förstĂ„r inte hur skönt och kul det kĂ€nns att jag klarar av att göra allt, och nĂ€r folk ger upp sĂ„ fortsĂ€tter jag. Det ger mig liiite sjĂ€lvförtroende och energi, jag har en grund i trĂ€ningen trots att jag ser ut som jag gör 😅
 Efter gick jag och Silvia ut pĂ„ promenad med vĂ„ra grabbar och vi gick till polisstationen för att hĂ€mta ut Theodores pass. AlltsĂ„ sötaste!!!! Sen gick vi tillbaka mot bilarna men tog en svĂ€ng pĂ„ stan och stannade och lunchade PĂ„ ceasars 😃
 
 
Sen Ă„kte vi hem och gömde oss inne i skuggan. Men det Ă€r inte sĂ„ lĂ€tt nĂ€r det Ă€r 27 grader inne... đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž Och det Ă€r redan sĂ„ varmt i vĂ„ra sovrum. SĂ„ flĂ€ktarna har Ă„kt fram.
 
Idag har vi(lĂ€s:Jesper) tagit tag i altanprojektet. Det ska rivas och byggas nytt med hjĂ€lp av min pappa đŸ™đŸŒđŸ˜ƒ SĂ„ imorgon kommer han för att mĂ€ta och hjĂ€lpa till att sĂ„ga isĂ€r delar sĂ„ vi kan Ă„ka till tippen med grejerna 😊
 
 
Nu kollar vi pĂ„ biggest loser och der börjar lĂ€gga sig lĂ€ggdags! Hoppas alla 3 sover gott inatt, och jag önskar att ni ocksĂ„ gör det âœŠđŸŒđŸ˜˜
 
Puss, Sandra
Till top