Sandra Lindholm

Lördag!🎉

Min vardag Permalink0
Vi ligger utslagna i sängen framför tvn efter full fart idag! 😴
Dagen började att vi låg kvar i sängen. När hände det sist liksom? 😂 jag vaknade innan 7, men lyckades somna om till 8 och då vaknade även Jesper. Men annars så var dagens nummer 1kalas för Astrid som fyllt 1 år, och där var jag i 2 timmar och fikade, pratade och kollade på Astrid när hon lekte 😍
 När jag kom hem så åt vi lunch innan jag somnade. Haha, så jäklar skönt men hade huvudvärk både innan och efter nappen 🤦🏼‍♀️ Men då var det upp och hoppa för vi skulle åka till Ikea och sen heron city för mat och vip-bio! 😃 maten var god, sällskapet var bäst men filmen var bland det sämsta jag sett.... once upon a time i hollywood, fullspäckad med stjärnor men så jäkla meningslös film tyckte både Jesper och jag 😂 men kycklingspett med pommes och MASSA tzatziki var en hit som vanligt! 
 
 
Nu ska vi sova så att jag får träffa Theodore snabbare ❤️❤️❤️❤️
 
Puss, Sandra 
Till top