Sandra Lindholm

GÖTEBORG!

Allmänt Permalink1
hemma från göteborg, gud vad underbart bra vi har haft det. men det är juh alltid så att borta bra men hemma bäst.
medans jag, jen och mamma har unnat oss god mat, massa godis, shopping, fotboll! evelina var på gothia! så har våran far slitit hemma i vårat kök, som ännu inte är klart. men han är verkligen super duktig.  serjätte bra ut, usch så skönt! :D
men jag tänkte berätta lite om mina upplevelser!

´Chocken! :
jag, jen och lovisa skulle gå och kolla på en åkers match. så går vi och snackar lite, så ser vi att ett tyskt lag kommer mot oss och håller i varandra, så vi tänkte att vi skulle gå åt sidan. men självklart så går tyskarna också dit. sen så bildar de en ring runt mig och brudarna och börjar hoppa, skrika, sjunga och avr överlyckliga. jennifer kollade ner i marken, lovisa kollade ner i marken och stod och skrek och jag bah: mama! vi var helt chockade. för deras tränare var med i ringen.  fyfan vad vi skrattade gott efter xD

`Äckliga killar som vanligt! ;) :
man kommer aldrig komma ifrån busvisslingar, slängkyssar, puss-ljud, kärleksord, men att vi två tjejer går förbi ett SVENSKT lag på deras uppvärmning, och höra efter av sin mamma, " såg ni killarna, hela uppvärmningen stannade upp för att det kollade på er." det avr något nytt, ;) och att en som värmer upp på plan med målvakten står och pussar mot oss. ohfyfan, x) och "utlänningar" kan bara tre ord på engelska, OH MY GOD. oh herre gud, och jennnifer är verkligen inte van, ni skulle ha hört!

`Aktiviteter! :
- världens bästa film har jag nu sett, MAMMA MIA. det var verkligen värt pengarna, en grym kärlekshistoria, så den måste ni verkligen se. åh jag är verkligen kär i den, så åk till närmaste biograf och se den.
- disco skulle bli av, men blev dock inte det. så mamma tog med mig och jen in på liseberg, vi fick 250 kronor och göra vad vi ville för. hon gick och satte sig med några föräldrar, så jen och jag vi köpte åkkuponger och åkte balder, så jävla hemsk men ändå mysiga känsla i magen. sen spelade vi bort 130 kroner på hjul och vann,   NOT! :;( sprang runt med fabian sötnosen! ;) hihi. hade det allmänt trevligt iaf.
- ja, och så en jävla massa fotboll, första matchen som vi skulle kolla på då hade jag klänning, och självklart blåste det, började spöregna. ojoj, så köpte vi paraplyn, och då regnade det juh inte mer på hela våran tripp. konstigt nog ;)

`Klantigt men ett plus!:
jag hade med mig fred perry skor, jennifer ville itne att jag skulle förstöra dem, eftersom det regnet och avrit blött i gräset där vi skulle vara. så vi var juh tvungen att köpa ett par nya skor, converse. så jag gick runt i dem, fick skoskav på lilltårna. och förresten,  37:er köpte jag xD men aah,,jag kunde inte gå i dem,   så jag gick i mina ballerina, som var blöta efter regnet och och sulan lossnade. så vi fick springa och köpa ett par nya skor, igen. ballerina skor, som jag gick med ett tag, fick vattenblåsa på foten, så mamm aoch jag turades om att ha de. men jag kunde inte gå. så vi gick och köpte ett par till skor, flippflopp denna gången. så får jag bara gå i skor utan häl tills allt är bra.

det har hänt så mycket mer, jennifer som sprang bort i köpcentrumet utan mobil, jag som försvann, mamma som sprang bort. mycket skratt, spårvagnsresor, tågresor. MASSA MYS HELT ENKELT!<333333333333333333
#1 - - jonny english:

jag brukar tänka på dej när jag runkar:P e du rakad?

Till top