Sandra Lindholm

28 februari

Allmänt Permalink1
Matchen: Det blev en förlust idag mot Vendelsö, men vi jobbade starkt
hela matchen. Hela tiden så gick det fram och tillbaka på planen och
vi stod upp. Inför denna match skulle vi byta försvarsspel till 2,2,1 eller
huset som vissa kallar det.(malin) :) Vi har tränat fyra träningar på det,
och det gick riktigt bra med det idag. Jag själv tycker att det är roligare,
än det vi brukat köra, man man eller 2,1,2. Slutresultat blev 5-6 om jag
inte minns fel. Åtta sekunder kvar, åtta jävla sekunder, så surt. Men
alla gjorde ett otroligt jobb idag och det var faktiskt riktigt kul att spela.
I alla fall de två första perioderna. Typ väldigt missnöjd med mig själv
eftersom att jag missade straff. Men får väl nöja mig med ett spelmål
istället. Sen efter var jag iaf skit ledsen så var först ute vid omklädnings-
rummet, men jag blev tydligen matchenslirare så slängde mina saker
och gick snabbt ut, och snabbt tillbaka. bra jobbat iaf flickor!

Kvällen: Blir till att sitta här bara eller nej, det orkar jag inte, ska nog
sticka efter det här. Har någe fruktansvärt ont i huvudet. Och jag är
fan trött, men vi får se, om jag orkar ta mig härifrån det vill säga ;)

Dagen:
Den har varit bra om man inte räknar med matchens slut.
Har varit glad och positiv och jävlar vad jag har varit poppis idag!
brr, brr på mobilen jaOoo! Men tack för alla fina sms som ni har
tagit er tid att skicka <3
Ett år kvar till 18,  ska börja räkna ner
tror jag, haha, eller inte! ;D

pusss på er / 17 åriga sandra, haha ;)
#1 - - Malin:

haha, huset of course ;-)

Till top