Sandra Lindholm

Zzzz,, Zzzzz, ZZZZ,

Allmänt Permalink4
jag har aldrig i hela mitt 17 åriga liv sovit så jävla skumt och illa.

Det började med att mamma väckte mig av ett sms precis när jag somnat, väldigt mycket typiskt. Sen så somnar jag om, och runt två då väcker mamma mig igen, fast in real person! Då undrade jag hur det skulle sluta, eftersom hon väckt mig med ett sms på morgonen också.....

Men iaf så kunde jag inte somna på en stund där runt två men när jag somnat vaknar jag och då står klockan på fyra, och mörkrädd som jag är så sätter jag på tv:n, så läste jag en bok på engelska också. Inte blev jag tröttare utan det var som att klcokan var mycket och det var dags att gå upp. Så jag var vaken ett tag och när jag somnat om igen..

Så vaknar jag åter igen, klockan sex. Då tänkte jag att nu kommer jag inte somna om mer, så jag satt återigen på tv:n för att inte känna mig så ensam, men nu började det ljusna faktiskt.. Så det var barnprogram som fick hålla mig sällskap, pororo bland annat. Haha, men somnade det gjorde jag inte på ett bra tag.

Klockan slår runt åtta och jag vaknar igen, vad håller jag på med? Har jag gjort John blund illa eller? Fyfan, nu var tv:n påslagen och jag tittade igen. Låg och vred och vände, fan, vilken natt. Fast jag somnade igen en liten stund och vaknade för en stund sen, och då ser jag min underbara syrra komma ner.


oh herre gud, hur ser hon ut egentligen? Men hon hade tydligen sprungit och letat efter sovkläder som låg i evelinas rum som tyvärr var borta, så hon fick plocka och ta på sig bara. Hm, modedrottningen, kanske inte ;)

vi hörs ;)
#1 - - I S A B E L L A:

SVAR: Vad synd! :( hur gamla blev dom? kram

#2 - - I S A B E L L A:

SVAR: Ja, de kan ju bli riktigt gamla, det är de som är så roligt:)



Våran är ungefär 12 år nu, hoppas på några fler(A) Kram

#3 - - I S A B E L L A:

SVAR: Hihi åh tack:)

hoppas du får en bra dag! Kram

#4 - - isabelle auru:

åååååååh, glad jag blev när jag läste! :D du ska inte snacka om att vara snygg människa. genomsnygg är vad du är :*

Till top