Sandra Lindholm

i väntan på bussen!

Allmänt Permalink0

Favoritgodis: Döskallar hallon/lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: kaviar
Kläder just nu: leggings, och en tee
Musik just nu: Markoolio, haha!
Sommarplaner: Sommarjobba, Öland, Skåne(?!) haha

Saft eller alkohol: just nu saft!
Hur många kuddar sover du med: 7
Favoritväder: varmt och sol
Morgon- eller nattmänniska: tyvärr morgon
Sparare eller slösare: slösare tyvärr
Kommer du ihåg din första kärlek: barnkärlek eller riktiga seriösa?
Tror du på mirakel: ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, tvillingar!
Bio eller promenad: promenad
Stjärntecken: fisk
Rädd för insekter?: Spindlar, ibland, x)
Största svaghet: blir lätt sur
Det här är jag bra på: ingenting, eller le kanske?
Chips, morötter eller godis? Just nu morötter helt klart!
Pizza eller hamburgare? HAMBURGARE
Skriver du dagbok? Jag gjorde
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ville pierca tungan och tatuering ska också införskaffas
Stökigt eller välstädat? Haha, dum fråga!
Är du rädd för blod? Inte rädd, men tycker inte om
Saltar du på maten? Nej, men min mormor gör, galen!
Gillar du att sjunga? Sjunger hela tiden hemma
Anser du att du är stark? Inte om man jämför med killar ;)
Brukar du sola? Kanske ibland
Vad gör du om du får hicka? håller andan eller lägger mig upp och ner och dricker vatten
Kaffe, te eller inget? INGET
tycker du om ditt livinget fel på mitt liv J
har du masserat någonjag masserar alltid alla ;o
vad är ditt turnummer – 8 & 28<3
har du ont någonstans nunej, peppar peppar
vad drack du senastmjölk J
favoritlåtYour body is a wonderland – John Mayer
drömyrke - har inte något svar
favoritfilmthe ugly truth
favoritsportinnebandy <3
kan du skruva tunganom jag kan ;)
vifta på öronenhaha, nej. Vem kan?
vilka länder besökte du 2009Inga tror jag?!
vilka länder ska du besöka 2010Inga vad jag vet?! :P
vad är du rädd försprutor, mörker
vad är du på för humörtaggad och glad!
stava ditt namn utan Asndr lindholm
vad är ditt senast inköp - mat
vart önskar du att du var just nu i din säng, haha
vem pratade du senast med i telefond J
har du gjort något du ångrar - mmm
saknar du någonja, och läskigt är det.
vad önskar duatt igår var om två veckor ;)
hur många skickade sms har duingen aning ;o
hatar du människor som ljugerberor på vad de ljuger om
hur gammal är du om fem år - 23
beskriv dig själv med tre ordglad, positiv, puckad?
ditt mål 2010vara nöjd med mig själv
vad får dig att må brakärlek, vänskap, idrott
vad gjorde du för tre timmar sedan – fick presenter J
har du några planer för kvällen – match!
hur många kontakter har du på msnvet ej
är du kärinte kär
hur skulle du beskriva 2009 - annorlunda
vad ska du göra nutagga vidare för match

Till top