Sandra Lindholm

jag vänder riktning nu, om du inte hindrar mig

Känslor Permalink2
jag vet inte vad jag ska säga,
hur jag ska bete mig,
var jag ska stå eller gå

utan att vara ivägen.
Men nu vet jag,
jag ska inte säga någonting,
jag ska bara vara mig själv,
jag ska stå och gå där du inte är,

för då förstör jag inte längre för mig själv.

jag föll för dig, jag kände mig trygg hos dig, jag gav allt för dig,
jag höll löften för dig, jag levde för dig, jag kysste dig, jag skyddade dig,
jag sa emot alla som trotsade dig, jag gick med dig, jag såg efter dig,
jag litade på dig, jag la ner hela mitt hjärta på dig


du sårar mig, du får mig att trotsa på mig själv.
jag älskar dig, det bara är så.
men jag ska sluta
nu, för din och min skull.

#1 - - Anonym:

kan du inte bara skriva tobias istället? :)

#2 - - Edvardmonika:

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

Till top