Sandra Lindholm

weeey, glad chey!

Vägen tillbaka från skada Permalink9
För första gången på länge så fick jag bra besked efter att ha varit på sjukhuset! :) Läkaren frågade mig hur jag kände och jag sa som det var att det hade gått bra tills jag halkade men nu är på rätt väg igen. Knölen är nästan borta, kanske var för att jag vilade(?!) och han drog benet åt alla möjliga håll och konstaterade att jag har ett knä som är ganska stabilt nu. Dock tyckte han att jag ska börja samla på frimärken eller ponnysar, men där stannade våra åsikter som varit desamma innan. Haha, alltså så har jag full möjlighet att komma tillbaka bra nu och jag får göra det mesta om jag inte har ont. För har jag problem ska jag höra av mig, men ingen operation ska alltså ske.

Så därför gott folk, ska jag idag ta tag i min ny/gamla klubba (tre månader gammal, aldrig använt) och skjuta lite och vara passningskona, typ. Haha, bara för att känna och sedan köra mitt egna program. Lycklig tjej ni har här alltså! :) Så därför far jag iväg på afrodans och innebandyträng(rehab).


Det är nu jag ska vara min egen stjärna
puss, sandra

#1 - - chriszy:

SV: Härligt :) Jo då, det är okej. Uttråkad till tusen bara ^^

#2 - - ampelos:

jaaaa de va mumsigt!!

#3 - - evelina carlson:

söt :D



s: härligt! :D haha, tack snygging, det hade jag! ;)

#4 - - Malin:

är du lycklig är jag lycklig :D:D:D:D

Fy vad skönt för dig bruden <3<3

#5 - - Malin:

Jodå, jag jobbar på det :D ahha.. <3

#6 - - liindblaads:

Anmäl dig till dagens lucka, varje dag från och med i morgon kommer jag att öppna en lucka, bakom luckan finns en Kille eller tjej som driver en blogg.

och nu har du chansen att anmäla dig till morgondagens lucka !

//liindblaads

#7 - - malin:

haha (Y), HV är bäst ;D! Btw! Röstat mkt på Olle nu? ;D

#8 - - Jessica:

Haha, jomen bara bra här med :D

#9 - - Marcus Å:

Låter inte kul med knän. Vad har du gjort med dom då?



Min dag består av skola och träning idag :P

Till top