Sandra Lindholm

planeringen är på topp

Min vardag Permalink2

Godmiddag, Godkväll, Goderafton, Godnatt, ja alltihopa. Heja allla vänner och ni som jag inte känner. Jag har varit på bushumör heeela långa dagen och varit jätte trött. Är fortfarande det sist nämnda men jag kännner inte för att sovaumt nog. Ellr det känns som att jag inte kommer kunna sova rättare sagt...

Jag har som värsta skavande klumpen i halsen som gör jätte ont när jag sväljer och ett knä som dunkar och känns svullet(?!). Och är mega trött, nej nu får jag sluta klaga. För vet ni, jag mår riktigt bra för tillfället. Jag har en riktigt bra känsla. Skola rullarpå och med min braiga planering kommer jag fixa både plugg, innebandy och fritid.

Och jag har massor att se framemot! PÅ fredag drar jag och Amanda till Vadstena Kloster och bor där över helgen oh helgen efter det åker vi till göteborg och lirare SM, (där ska jag stå som spelare, yes!!!!) aå jag har inte så mycket att klaga på egentligen , finns folk som har det betydligt sämre och jag skänker en tanke till er ♥

nej, dags att sova va. Godnatt,
puss, sandra

#1 - - Mormor:

Lycka till.

#2 - - Marcus Å:

Varför inte komma förbi Norrköping?

Till top