Sandra Lindholm

Skratta eller gråta?

Skolan Permalink1
NU när jag inte tänkte på skolan på 1 vecka. Glömt att sakna mina klasskamrater för en liten stund. Första gången jag kunnat andas in och känna att det är okej. Så får jag tillbaka en uppsats på posten. HAHA, kära nån. Jag har slutat skolan och vill väl försjutton minst av allt få tillbaka en uppsatsjävel? Men ni som vet vilka lärare jag har haft, kan ju gissa tre gånger och de flesta har säkert rätt på första försöket. Den lärare som jag haft liiiite problem med och störningsvibbar mot under året som gått.

Men kom igen. Ofta man skickar uppsatsen efter när slutbetyget redan är satt. Vad ska jag göra åt den nu liksom? Spara och hänga upp. Skärpning skolan ;) hahahahah.

puss, sandra
#1 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

höll mig borta från stången ;D

Till top