Sandra Lindholm

Kokobombombom, här är jag!

Min vardag Permalink1

Hej allihopa! Hoppas ni mår jätte bra och gör något jätte roligt eller ska görs eftersom att kvällen inte är slut :) ni som ska spela innebandy, spring lite extra åt mig och gör några fler mål!

Själv sitter jag på golvet och har gjort i en halvtiimme. Ligger och sprattlar med benet i vädret till glee. Benböj, benlyft, uttäjmningar och balans. Alltså lyder jag nappisen och inte tränar innebandy utan bara bra övningar för knät. Heja mig!

Annars har inte mycket hänt idag inte. Kom hem från jobbet och satte mig framför tvn och slumrade till lite. Japp, så vi får se hur det går inatt med sömn. Hehe. Imorgon är det torsdag, alltså en dag närmre fredag och helg. Wiho.

Ha en trevlig kväll :) puss

#1 - - Anna:

Själv har jag jobbat 10-19 och nu sitter jag i soffan och slappar =)

Till top