Sandra Lindholm

otursdag?

Min vardag Permalink0
Det har inte alls gått någe bra idag för mig. ♦ För det första har jag varit en vandrande zzZzzombie. Världens tröttaste människa måste jag ha varit. ♦ Sen har jag haft en grym träningsvärk, och med grym menar jag verkligen grym. Det har inte varit en skön träningsvärk utan den har varit hemsk på alla sätt och vis. ♦ Under hela dagen har en obehaglig huvudvärk fastnat och erövrat mitt huvud vilket har varit väldigt oskönt. ♦ Jag har även bränt mig på tungan, vilket inte heller är sådär jätte skönt. Fast jag är faktiskt inte förvånad över mig själv eftersom att allt annat gått som det gått ;) ♦ Precis nu, har jag upptäckt att min tumme är någorlunda stukad, då jag inte kan böja på den. aotch.

det har inte varit en kanonkul dag idag inte. Allt har pekat tummen neråt. men jag levererar iaf, typ ;)
puss, sandra
Till top