Sandra Lindholm

lite ny info

Min vardag Permalink2
Klara på jobbet inför utbildningarna som erövrar våra arbetstider. Onsdag-Fredag går jag dagtid som en vanlig människa, 8-16. Känns otroligt skönt med sovmorgon och sluta normalt och jag får ju också en extra träning innebandy och det tackar jag aldrig nej till :) NU iaf så ska jag läsa och bara fördriva tiden med allt jag kommer på. Klockan 21 slutar jag och jennifer med sin träning så då kommer hon och hämtar mig.(förhoppningsvis slutar jag tidigare!!!!) Ska ta mig en varm och lång dusch när jag kommer hem. Äta något smarrigt kvällsmål och sen sova så jävla gött!

Som sagt så, ingen blogglust. ingenting att skriva om förutom mina galna helger. galna helger som inte ska ordas om så mycket egentligen, det man kommer ihåg. haha. Så jävla bra vi är. Snart kommer det roliga saker, frida flyttar, jag och sannis fyller 20 år, födelsedagsmiddagar, galna utgångar, mysiga hemmakvällar, systembolagetdebut, örebro tripp, innebandymatcher.

nej, jag ska bättre mig med blogg, eller nä ,. det orkar jag inte. Eller, jag vet inte... hahaha. åh. bestäm ni!

Tack malin för awarden. Men jag orkar knappt blogga men pussar och tackdetsamma ♥
#1 - - Malin:

DU SKA HELT KLART BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA! Mina dagar är inte heller så roliga! SKRIV ÄNDÅ! <3



Sv; Ja men tack snälla, du är fin <3



Saknar dig med ENORMT! <3

#2 - - Jessika:

Du ska blogga! känns som att jag inte har någon koll på dig längre ju!! <3<3 BÄSTA

Till top