Sandra Lindholm

Shopaholic

Permalink0

Pengarna bara slank ur mina fingrar på tuna park. Över tusenlappen spenderade jag, gör ju inte av så mycket pengar nu när jag ligger hemma så det var det nog värt!:) köpte en vinterjacka, super fin tyckte jag att den var! Och till en jacka måste man ha halsduk och vantar så det fick ju självklart också slinka ner i påsen sen :) okej, hårnålar(har massor hemma) och nagellack(har massa hemma!) var väl kanske lite onödigt. Men lite pyssel om dagen skadar väl inte, hehe ;)

Efter sjukgymnastiken och hoppandes runt i affärer så var Sandra en sliten tjej så hon råkade sova i 90 minuter.(trött som fan nu, och kissnödig... Haha) sen var det bara att swischa om till varma kläder då hockey stod på schemat med Mollan och Sannis! Åker förlorade med 3-4 på straffar, blää. Men nu är jag hemma i värmen igen. Ska väl sussa snart och börja med mina nya övningar imorgon, och jag ska även träffa Bella som jag av en slump träffade idag på sjukhuset, haha komiskt!

Godnatt <3

Till top