Sandra Lindholm

favoritmotiv

Min vardag Permalink0
Nej tamefan, det funkar fortfarande inte. Bloggskit jävla äckel. Fast idag rör det mig faktiskt inte ryggen, för idag är en bra dag. Så jag skiner lite extra, har fått många grattiskramar på jobbet och på fikat ikväll blir det tårta och kakor som jag ska bjuda på, snällt va? Lunchade med mamma så jag träffade faktiskt en familjemedlem idag, och då fick jag ett halsband av familjen. Tillochmed Anna på jobbet kunde gissa vad motivet var; hjärta. Japp, otippat va? men jag blir alltid lika lycklig. hihi. Dessutom var det ett långt halsband som inte jag har så det passar perfekt till min outfits, hahahahahaa. Lät jag som en modedrottning nu? :) Nej, idag är en bra dag! och ingenting ska få förstöra det. Snart lunch, MUMS! (alla text hänger ihop för att inget är som det ska, jag har gjort melanrum och shit. men det funkar inte!) tjabbaaaaa
Till top