Sandra Lindholm

30 april, valborg!

Min vardag Permalink0
Idag är en speciell dag på många olika sätt för mig. Egentligen inget särskilt, men en dag jag håller varmt om hjärtat. Mina föräldrar gifte sig nämligen på denna dag, 1997 om jag inte minns helt fel. Kommer fortfarande ihåg i kyrkan då mini var strax över 2 år och gallskrek så att morfar fick hoppa in som barnvakt. Så grattis till mina vackra föräldrar på eran bröllopsdag ♥
 
 
Sen har jag ju en kussiluss som fyller, så grattis till Linus som fyller 14 år. Så det blir fira honom ikväll som gäller. Hade planer på att dra vidare sen men dessa planer sprack vilket suger balle då jag sett framemot det. klänningen ligger framme och shit, men det får bytas ut mot byxor. men nu får jag hänga med min släkt hela kvällen och det är inte fy skam det. Får ta några moves med Linus, han kan sånt han. brasorna gör mig ingenting att jag slipper, är inte så jätte förtjust i eld, så det kan jag gott vara utan. Så ha en trevlig valborg.
puss, sandrisen
Till top