Sandra Lindholm

fina människor

Min vardag Permalink0
Söndagen var lugn och fin. Hängde mestadelen i södertälje hos jesper. min pojkvän!  känns lite konstigt att säga och skriva det, Men det känns så jävla rätt och han gör mig så fruktansvärt glad och får mig att må bra. Så fin kille! :) hihi, min pojkvän, lycklig! :D
 
MÅndagen var en tröttdag. Men avslutades på topp med mamma, jennifer, evelina och mormor. Vi hade lite spa för mamma och mormor. badkar, fotbad, ögonbrynplockning och färgning, ansiktsmask och nagelfix. Inte nog med det så bjöd vi på 3-rätters middag där mina systrar stod för en kalasinsats då jag fick pyssla om damerna mest! SÅ MYSIGT! <3
 

Tisdag är lika trött. Men ska träna ikväll med bella! Handla och hämta paket måste jag också göra. kämpa sandra!
 
puss, sandrisen
Till top