Sandra Lindholm

ingen speciell saknad

Min vardag Permalink0
Just ja. Nu har mitt läsk-löfte gått ut, så jag drack pepsi i helgen. GOTT!!!!! Men jag startar om det och kör till den 17 februari för att få dricka på mitt kalas. Men alkohol och godis-löftet håller jag starkt i och det är faktiskt inga problem. Har upptäckt bananchips i naturgodisväg, och det är ju sååååå jävla gott!!!!!!!!!!!! Så fram till 1:a juli kör vi. Alkohol blir nog längre, det saknas inte ens i mitt liv. Har inte varit ute heller på 1 månad, men jag kan ju gå ut nykter så vad gör det för skillnad?! Man får offra. "Om man ska bli fin får man lida pin". Inte för att jag lider direkt :D men godiset är jag inte sugen på än, men blir nog snart!!!
-3kg på 3 veckor och då hade jag ändå ett bakslag förra vecka, hur fan det nu kom sig, men det kom! Framåt marsch.
 
puss, sandrisen
Till top