Sandra Lindholm

Valborg!

Min vardag Permalink0
Godmorgon alldeles för tidigt en dag som denna. Kommer bli en lång dag men här ligger jag ändå vaken från klockan 6. Vilken tajming.....
 
Idag är det valborg, ingen större höjdardag i vuxen ålder utan barn. Utan det innebär mest att man får vara ledig från jobb och det gillar jag mest.(låter som att jag inte tycker om mitt jobb. Det gör jag, men jag tycker om att vara ledig också, hehe) Förr i tiden betydde det kompishäng och kolla på en brasa, eller familjehäng och kolla på brasa. Men som ni förstår betyder det inte det längre. Nej, nu för tiden betyder det födelsedagskalas för kusin Linus. Och just idag....... fyller han 18 år. HUR SJUKT ÄR INTE DET??!?!?!?!!!! Så grattis Linnepinne!!! 
 
Det blir alltså en lång dag med mycket roliga aktiviteter; linskontroll, bowling, glasshandling och kalas. måste verkligen hinna sova emellan... 😃
 
Grattus till världens bästa föräldrar som idag varit gifta i 21 år ❤️❤️❤️❤️
 
Puss, sandrisen
 
Till top